16:16 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
بیشترین پرداختی "دی" به سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری

1400/08/12 10:00

چه خبر از نمادهای بورسی:

بیشترین پرداختی "دی" به سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری

میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بانک دی در مهرماه سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه گذشته ۵۱ درصد افزایش پرداختی داشت.

به گزارش نماد برتر، بانک دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع پرداختی‌های خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را مبلغی بالغ‌بر ۵،۵۸۴ میلیارد ریال به ثبت رسانده و سپرده‌های تسویه شده طی دوره را نیز مبلغی برابر با ۱۵۵،۵۸۴ میلیارد ریال اعلام کرد.


"دی" میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را ۱۳۵ هزار میلیارد ریال ارائه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز میزان پرداختی‌های بانک دی به جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۳۴،۷۴۲ میلیارد ریال ارائه‌شده است.


بر اساس این گزارش، میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بانک دی در مهرماه سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه گذشته ۵۱ درصد افزایش پرداختی داشته، همچنین پرداختی‌های این بانک از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش‌یافته، بیشترین پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در مهرماه سال جاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۳،۷۵۷ میلیارد ریال بوده است.


بانک دی سپرده‌های دریافتی طی دوره یک ماهه منتهی به مهرماه خود را برابر با ۱۶۹،۶۶۶ میلیارد ریال به ثبت رسانده که در مقایسه با سپرده‌های تسویه شده ۹,۰۵ درصد بیشتر بوده است.